Znane marki z rynku fmcg
Danio i Danonki to marki z rynku fmcg, której właścicielem jest Grupa Danone. Grupa Danone jest, światowym liderem produkcji zdrowej żywności w czterech kategoriach: produkty mleczne, woda, żywność dla dzieci i niemowląt oraz żywność medyczna.Marki z rynku fmcgFirma Danone rozpoczęła działalność w Polsce w 1992 roku. Jogurty Danone znane były polskim konsumentom od 1990 roku, ale były one tylko importowane. Dzięki wysokiej jakości, produkty Danone zdobyły uznanie na polskim rynku. W 1992 roku podjęto decyzję o rozpoczęciu produkcji w warszawskiej fabryce na Woli (dawniej Zakłady Mleczarskie Wola). Grupa Danon promuje zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie. Taki też wizerunek mają marki z rynku fmcg oferowane na polskim rynku. Sukces produktów Danone to udane połączenie zaawansowanej francuskiej technologii i wyjątkowego smaku polskich surowców. Marki z rynku fmcg, w tym produkty Danone w Polsce, produkowane są wyłącznie z polskiego mleka.
Marki z rynku fmcg jako linia produktówSerki Danio to linia wyjątkowych produktów. Są to serki sprzedawane w wielu wariantach smakowych (mango, truskawka, czekolada i inne), pojedynczo, a także w korzystnych cenowo czteropakach. Danio to gesty i pożywny serek homogenizowany. Teraz dostępny w wersji z dodatkiem muesli (śniaDanio) w czterech smakach: tradycyjnego muesli, muesli ze śliwkami, muesli z kiwi i muesli z owocami tropikalnymi. Danonki to kolejna bardzo znana marka Grupy Danone. Są to serki, o wysokiej zawartości wapnia, wzbogacone w witaminę D. Witamina D ułatwia przyswajanie wapnia z pożywienia, pomaga budować mocne kosci. W skład całej gamy tych produktów wchodzą: Danonki serki, Danonki Mega, Danonki do picia i Danonki do Kieszonki. Danonki cieszą się powodzeniem w codziennej diecie małych dzieci. Razem z Danonkami dzieci uczestniczą w różnych grach i zabawach oraz zbierają kolekcje naklejek lub innych akcesoriów. Marki z rynku fmcg musza stale utrzymywać bliskie relacje ze swoimi konsumentami. |