Naming – bezpieczeństwo i ochrona nazwy
ANAGRAM Naming zapewnia Klientom udział w pracach nad projektem zespołu specjalistów z różnych dziedzin, posiadających wiedzę i doświadczenie gwarantujące optymalną realizację projektu.
Naming – metoda
Przewagą ANAGRAM Naming jest konsultingowe podejście do projektu, zapewniające spójność systemu komunikacji werbalnej ze strategią i misją firmy. Gwarancją osiągnięcia zadowalającego efektu końcowego jest również włączenie Klienta w proces projektowy.
Naming – kompleksowość
ANAGRAM Naming zapewnia pełen zakres usług związanych z komunikacją werbalną. Dzięki temu możliwe jest stworzenie spójnego systemu, dostosowanego do indywidualnych potrzeb Klienta. Dzięki współpracy z Grupą CODES możliwe jest także zaoferowanie dalszych usług związanych z tworzeniem marki, takich jak opracowanie graficzne, pomoc we wdrożeniu projektu itp.
Naming – doświadczenie
Kilkuletnia obecność na rynku i współpraca z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi z różnych branż, sprawia, że ANAGRAM Naming posiada wszechstronne doświadczenie w pracach nad komunikacją werbalną. Z tego powodu łatwiej nam zrozumieć sytuację nowych Klientów i znaleźć odpowiednie do ich potrzeb rozwiązanie. Zapraszamy do odwiedzenia stron dorobku, na których opisaliśmy nasze przykładowe projekty.
Partnerzy w namingu
Ze względu na szeroki zakres specjalistycznej wiedzy potrzebnej do sprawnego przeprowadzenia procesu projektowego i gwarantującej bezpieczeństwo rozwiązania, ANAGRAM Naming współpracuje z wieloma partnerami. Najważniejszymi z nich są rzecznicy patentowi, prawnicy, lingwiści oraz Urząd Patentowy.
Naming to:
Projektowanie nazwy firm
Projektowanie nazwy produktu i usług
Systemy nazewnicze, rodziny nazw
Projektowanie sloganów firmowych
Kreowanie hasła reklamowego
Zarządzanie komunikacją werbalną
Ekspertyzy i oceny nazw
ANAGRAM Naming to pełen zestaw gwarancji.